10.30857/2617-0272.2022.1.
ЗМІСТ № 1 (17), 2022
![]() |
GERASYMENKO O. D., REMENIEVA T. V., FROLOV I. V., TRUSHYNA T. K. DOI:10.30857/2617-0272.2022.1.1 |
9 |
![]() |
VOROBCHUK M. S., PASHKEVYCH K. L. Typology of Coding Systems in Graphic Design DOI:10.30857/2617-0272.2022.1.2 |
20 |
![]() |
БЕЛІЧКО Н. Ю., ЧЕЙПЕШ А. І. Історіографія дослідження творчого доробку Е. Контратовича DOI:10.30857/2617-0272.2022.1.3 |
30 |
![]() |
ВЕРЕС М. К. DOI:10.30857/2617-0272.2022.1.4 |
43 |
![]() |
ГАБРЕЛЬ Т. М. Історія становлення віджеїнгу як жанру сучасного медіа-мистецтва DOI:10.30857/2617-0272.2022.1.5 |
57 |
![]() |
ПОПОВА І. І. Особливості дизайну інтер’єрів антикафе з присутністю тварин DOI:10.30857/2617-0272.2022.1.6 |
67 |
![]() |
ПРАСОЛ С. І., ХИНЕВИЧ Р. В., КОВАЛЬОВ Ю. А., ОВЧАРЕК В. Є., СКЛЯРЕНКО В. О. Особливості викладання дисципліни «Перспектива та тіні» для студентів спеціальності «Дизайн» DOI:10.30857/2617-0272.2022.1.7 |
76 |
![]() |
РАДОМСЬКА В. Р. Вітражне мистецтво сакрального простору у творчості Юрія Новосельського DOI:10.30857/2617-0272.2022.1.8 |
85 |
![]() |
СІЛОГАЄВА В. В. Аналіз графічних прийомів агітації у плакатах Генрика Томашевського та Яна Леніца DOI:10.30857/2617-0272.2022.1.9 |
95 |
![]() |
ХУ СЯНЬ Маска як об’єкт мистецтвознавчих досліджень в Китаї: досвід методологічного синтезу DOI:10.30857/2617-0272.2022.1.10 |
103 |