10.30857/2617-0272.2022.1.
ЗМІСТ № 1 (17), 2022
GERASYMENKO O. D., REMENIEVA T. V., FROLOV I. V., TRUSHYNA T. K. DOI:10.30857/2617-0272.2022.1.1 |
9 | |
VOROBCHUK M. S., PASHKEVYCH K. L. Typology of Coding Systems in Graphic Design DOI:10.30857/2617-0272.2022.1.2 |
20 | |
БЕЛІЧКО Н. Ю., ЧЕЙПЕШ А. І. Історіографія дослідження творчого доробку Е. Контратовича DOI:10.30857/2617-0272.2022.1.3 |
30 | |
ВЕРЕС М. К. DOI:10.30857/2617-0272.2022.1.4 |
43 | |
ГАБРЕЛЬ Т. М. Історія становлення віджеїнгу як жанру сучасного медіа-мистецтва DOI:10.30857/2617-0272.2022.1.5 |
57 | |
ПОПОВА І. І. Особливості дизайну інтер’єрів антикафе з присутністю тварин DOI:10.30857/2617-0272.2022.1.6 |
67 | |
ПРАСОЛ С. І., ХИНЕВИЧ Р. В., КОВАЛЬОВ Ю. А., ОВЧАРЕК В. Є., СКЛЯРЕНКО В. О. Особливості викладання дисципліни «Перспектива та тіні» для студентів спеціальності «Дизайн» DOI:10.30857/2617-0272.2022.1.7 |
76 | |
РАДОМСЬКА В. Р. Вітражне мистецтво сакрального простору у творчості Юрія Новосельського DOI:10.30857/2617-0272.2022.1.8 |
85 | |
СІЛОГАЄВА В. В. Аналіз графічних прийомів агітації у плакатах Генрика Томашевського та Яна Леніца DOI:10.30857/2617-0272.2022.1.9 |
95 | |
ХУ СЯНЬ Маска як об’єкт мистецтвознавчих досліджень в Китаї: досвід методологічного синтезу DOI:10.30857/2617-0272.2022.1.10 |
103 |