|
CHENG Kai, SKLIARENKO N. V.
Ways of Integration of Traditional Chinese Embroidery in Modern Visual Design
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.1 |
11 |
|
DING Yi, KOLOSNICHENKO O. V.
Chinese Ancient Folk Traditional Auspicious Patterns in Modern Clothing Design: An Example of Su Embroidery
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.2 |
26 |
|
HUO Dongze, SKLIARENKO N. V.
Digital Redesign of Traditional Chinese Textile Patterns: A Synthesis of National Traditions and Innovations
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.3 |
39 |
|
LI Chenxi, BULHAKOVA T. V.
The Theory of “Atmospheric Aesthetics” in the Environmental Design of Traditional Chinese Villages
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.4 |
57 |
|
MA Wenjuan, CHUBOTINA I. M.
Regeneration of the Design of Weaving and Embroidery Patterns Based on Artificial Intelligence Technologies
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.5 |
65 |
|
MATCAN-LISENCO I. I.
Exploring the Integration of Traditional Batik Techniques and Nanotechnologies in Contemporary Jewelry: Perspectives, Innovations
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.6 |
75 |
|
MYGAL S. P., MYGAL V. P., MYGAL G. V.
A Hybrid Approach to Learning Based on Emotional Experience and the Development of Innovative Metathinking in Post-War Ukraine
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.7 |
86 |
|
SHIYANG Wang, KOLOSNICHENKO O. V.
Study of Miao Embroidery: Semiotics of Patterns and Artistic Value
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.8 |
98 |
|
VASYLIEVA K. V., KOLOSNICHENKO O. V.
Decorative Painting as a Means of Translating Cultural Semantic Narrative
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.9 |
110 |
|
XUE Mei, BULHAKOVA T. V.
Peculiarities and Development Strategies of Architectural Decorative Art in the Ancient Huizhou Region, China
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.10 |
121 |
|
YANG Yi, DUBRIVNA A.
The Stylistic Features of the Design of Posters of the Xi’an Film Studio
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.11 |
134 |
|
ZHANG Weidi, KOLISNYK O.
Urban Landscape and Digital Preservation of Heritage Sites: a Case Study of the Ancient City of Shandan in Gansu, China
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.12 |
143 |
|
ZHANG Zhiyuan, CHUBOTINA I.
The Role of Interactivity in Visual Communication Design
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.13 |
156 |
|
БЕРДИНСЬКИХ С. О.
Колаж в дизайні. Інструмент чи форма професійного мислення?
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.14 |
164 |
|
ДІДЕНКО О. М.
Рекламний відеоролик як синтез медіа: українські реалії воєнного часу
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.15 |
178 |
|
ЗАСТАВНИЙ Р. С.
Історичні етапи формування дизайну реабілітаційних центрів для військових
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.16 |
190 |
|
КУЗЬМЕНКО В. В., ОСТАПЕНКО Н. В.
Проєктування ергономічної захисної маски: візуалізація та вибір 3Dсканера й програмного забезпечення
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.17 |
204 |
|
ЛОЗА Н. А., НОСЕНКО А. І.
Образ родини у тематичних картинах народного художника України Адольфа Івановича Лози
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.18 |
218 |
|
МИХАЙЛОВА Р. Д., БУЛГАКОВА Т. В.
Мотив троянди у творчості Сальвадора Далі
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.19 |
233 |
|
ОЛІЙНИК Г. М., РУБАНКА А. І., МАМЧЕНКО Я. О., ОСТАПЕНКО Н. В., КУЗЬМЕНКО В. В.
Текстильно-галантерейні вироби: асортимент, призначення та показники якості
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.20 |
243 |
|
УДРІС-БОРОДАВКО Н. С., ГОРДІЙЧУК Я. Ю.
Інтегральна модель персонального бренду дизайнера
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.21 |
256 |
|
Тріумф переможців |
267 |
|
Якщо немає вітру, треба стати на весла |
272 |