10.30857/2617-0272.2024.4 ОПУБЛІКОВАНО: 06.11.2024 ЗМІСТ № 4 (28), 2024 HE Qiying, KOSENKO D. Application and Innovation of Digital Exhibition Design in the Dissemination of Chinese Intangible Cultural Heritage https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.4.1 11 LIU Wei, BEZUHLA R. Comparative Analysis and Collaborative Innovation of Parametric Generation and AIGC https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.4.2 22 MYGAL S., MYGAL V., MYGAL G. Mutual Enrichment of Education, Science and Technology in Post-War Ukraine Through Self-Organized Integration of Creative Individuals https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.4.3 33 YUAN Xing, CHUPRINA N. Ecological Design Concept of Textile Products: A Study on Brocade Weaving Materials of the Chinese Ethnic Minority Yao https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.4.4 51 АНТОНЕНКО І. В., АГЛІУЛЛІН Р. М., ВИШНЕВСЬКА О. В., КУЗЬМЕНКО В. В. Інтеграція космічних технологій у середовище українського архітектурного дизайну https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.4.5 62 БЕРДИНСЬКИХ С. О. Вплив візуальних моделей на оцінку рішень в дизайн-практиці https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.4.6 76 ГРИГОРЧУК Г. В., АБИЗОВ В. А. Типологічні особливості закладів дозвілля: український та закордонний досвід https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.4.7 89 ҐАХ І. С., ГАВРИЛЮК Б. А. Книга-альбом «Давні подвір’я та завулки Кракова» («Dawne dziedzińce i podwórza Krakowa») Лева Ґеца: історія та художні особливості https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.4.8 102 КАСС Б. В., ПАШКЕВИЧ К. Л. Цільові групи споживачів модного одягу: український контекст https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.4.9 111 КОЛОБАНОВА Д. А., ТРЕТЯК Ю. В. Вплив містобудівного контексту на дизайн інтер’єру модульного житла https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.4.10 122 КУЗЬМЕНКО В. В., ОСТАПЕНКО Н. В. Дизайн захисних масок як елементу медичного одягу: історичні нотатки та систематизація сучасних різновидів https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.4.11 136 СКЛЯРЕНКО В. О., ХИНЕВИЧ Р. В. Жанр натюрморту з огляду історичного розвитку і сучасних тенденцій в артфотографії https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.4.12 156 УДРІС-БОРОДАВКО Н. С. Соціально-комунікативні аспекти самопрезентації як складової персонального бренду дизайнера https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.4.13 165 ФОМЕНКО О. О. Впровадження ергономічних рішень для створення інклюзивного середовища https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.4.14 180 ШМЕЛЬОВА-НЕСТЕРЕНКО О. Є., КОЛОСНІЧЕНКО О. В., ОСТАПИК С. В., ЯЩЕНКО М. А. Актуальні тенденції дизайну інтер’єрів центрів соціально-психологічної допомоги населенню https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.4.15 190 ШТОГРИН А. М., ТРЕТЯК Ю. В. Історичні особливості формування простору та художнього оздоблення інтерʼєрів храмів українського Поділля https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.4.16 207 Університетська громадо, шановні колеги-чарівники! 223