№ 3(19),2022

Ознайомтеся із статтями, які опубліковано у випуску
Category
RELATED PROJECTS

10.30857/2617-0272.2022.3.

ВЕСЬ НОМЕР

ОПУБЛІКОВАНО: 26.10.2022

ЗМІСТ № 3 (19), 2022

PDF

KHYNEVYCH R. V., SKLYARENKO V. O., SLITYUK O. O.

Perspective as a Means of Compositional Expressiveness in Artistic Photography

DOI:10.30857/2617-0272.2022.3.1

9
PDF

KRASNIUK L. V., TROYAN O. M., YEMETS O. V.

The Painting of Different Art Directions as a Source for Creating Clothing Collections

DOI:10.30857/2617-0272.2022.3.2

19
PDF

АБИЗОВ В. А., БУЛГАКОВА Т. В., АГЛІУЛЛІН Р. М.

Основні чинники та умови дизайн-проєктування корпусних меблів для кухні

DOI:10.30857/2617-0272.2022.3.3

32
PDF

ГАБРЕЛЬ Т. М., КОВАЛЬЧУК І. В.

Порівняльний огляд світових фестивалів відеомеппінгу та відеопроекційного мистецтва

DOI:10.30857/2617-0272.2022.3.4

39
PDF

ГОРБАЧОВА В. В., СОКОЛЮК Л. Д.

Карикатура Індії другої половини ХІХ ст.

DOI:10.30857/2617-0272.2022.3.5

54
PDF

КОЛОСНІЧЕНКО О. В., ПАШКЕВИЧ К. Л., ОСТАПЕНКО Н. В., ЛЮКЛЯН Н. Р., КОЛОСНІЧЕНКО М. В.

Проєктування адаптивного одягу для пацієнтів лікарень із врахуванням умов його експлуатації

DOI:10.30857/2617-0272.2022.3.6

72
PDF

КОХАН Н. М., БРИЖАЧЕНКО Н. С.

Принципи формування демонстрації творів ленд-арту у закритому просторі

DOI:10.30857/2617-0272.2022.3.7

88
PDF

КУЗЬМІНИХ М. В.

Специфіка походження та атрибуції лакових творів у техніці Наджон Чилгі

DOI:10.30857/2617-0272.2022.3.8

100
PDF

МАЛІК О. І., АБИЗОВ В. А., БУЛГАКОВА Т. В.

Типологічні особливості дитячих просторів в інтер’єрах громадських закладів сімейного відвідування

DOI:10.30857/2617-0272.2022.3.9

111
PDF

СКЛЯРЕНКО Н. В., КОЛОСНІЧЕНКО О. В., ЄЖОВА О.В.,

ЧУПРІНА Н. В., СТРУМІНСЬКА Т. В., ЛЮ ХУАМЕЙ

Розробка рекламного плакату як актуального засобу адаптивної візуалізації соціальних проблем

DOI:10.30857/2617-0272.2022.3.10

120
PDF

ТАН Ч., ПАШКЕВИЧ К. Л.

Традиції та новаторство у різьбленні по нефриту в китайській культурі

DOI:10.30857/2617-0272.2022.3.11

140
PDF

РИБАЛКО С. Б.

Концептосфера мовчання в художніх практиках Японії

DOI:10.30857/2617-0272.2022.3.12

149